כללים לעיצוב משרדים מודרני

חולמים על סביבת עבודה משרדית המותאמת גם לצרכי העבודה השוטפת וגם לסגנון העיצובי המועדף עליכם?

זה הזמן לדעת הכול על תהליך העבודה המקצועי הנלווה לכל פרויקט עיצוב פנים של משרדים.

המשרד המודרני הוא הרבה מעבר לקירות המקיפים חלל עבודה זה או אחר אשר מאובזר בפריטי ריהוט וציוד משרדי.

המשרד המודרני הוא בראש ובראשונה השתקפות עיצובית של מהות ואופי העבודה המתבצעת בתוכו, וככזה, שטח המשרד מחייב הליך יסודי ומדויק של תכנון ועיצוב פנים. אחת מהמטרות העיקריות של תהליך תכנון ועיצוב משרדים הוא לייחד את חלל העבודה ולהפוך אותו ממשרד לסביבת עבודה מעוצבת ומודרנית שנוח ונעים לעבוד בה. 

צוות האדריכלים ומעצבי הפנים של "גרינהאוז אדריכלים" מתמחה בתכנון, עיצוב ושדרוג של מתחמי עבודה מודרניים. מאחורי הפרויקטים שלנו עומדת מחשבה מעמיקה והתייחסות להיבטים הפונקציונאליים והעיצוביים של כל אחד מהחללים בסביבת העבודה.

באמצעות ראייה רב תחומית המתחשבת בהיבטים השונים של הפרויקט ומתאימה אותם לצרכים האישיים שלכם, ותוך התמקדות בפרטים הקטנים וביצירת פתרונות מקוריים ויחודיים נוכל להגשים יחד את כל הרצונות שלכם.

אם אתם רוצים לשפר את הפרודוקטיביות של המשרד שלכם וגם את האווירה המשרדית, אז עיצוב משרדים מודרני צריך להיות בראש סדר העדיפויות שלכם. במיוחד אם אתם מתכננים בקרוב שיפוץ כללי במשרד או אפילו שיפוץ חלקי. בואו נדבר על כמה טיפים חשובים בעת קביעת רוח עיצובית במשרדכם.  

עם מספר גדל והולך של עובדים העובדים מרחוק, המשרדים המודרניים נועדו לספק מרחב עבודה אופטימלי תוך קיצוץ במשימות שמקבלות דחייה בסדרי העדיפויות. העידן המודרני ובמיוחד זה שלאחר תקופת הקורונה, הוביל ליצירת כללים לעיצוב משרדים מודרני, שיבטיחו נוחות, ביטחון ופרודוקטיביות. הכללים האלה כוללים שימת דגש על תאורה טבעית וחומרי בניין המשפרים את איכות האוויר, כמו גם הקפדה על סיוע של אנשי מקצוע מתאימים. 

מחפשים טיפים עבור עיצוב פנים מודרני למשרדים? השורות הבאות עבורכם. 

כיצד עיצוב פנים מודרני מקבל ביטוי בעיצוב משרדים? 

העובדה שמגזר בבי-טק הא הקטר שמניע את המשק הישראלי והעובדה שענף זה מתפתח, מתחדש ומתשתנה משתנה גם עיצוב המשרדים באופן דרסטי. החדרים המיושנים מוחלפים במשרדים בחלל פתוח ובשטחי עבודה שיתופיים. מגפת הקורונה השפיעה גם היא לא מעט על עיצוב המשרדים. לאחר תקופה ארוכה של עבודה מהבית רצות החברות להחזיר את העובדים לעבודה במשרד ולשם כך יש לשמור על כללי בטיחות, ניקיון מירבי וכן אשפרות לעבודה בחללים פתוחים בחצר או על הגג. כמו כן, עיצוב משרדים בימינו עוסק לא רק באסתטיקה, אלא גם בפרקטיקה ויעילות, שיפור תפוקת עובדים, קביעת אווירה משרדית נכונה ועוד. 

כשאתם ניגשים לתכנן עיצוב משרד מודרני, חשוב גם לשקול איך אנשים ירגישו במרחב – מי יהיה יותר פרודוקטיבי או מעורב? מה ישפיע וכיצד על קביעת האווירה במשרד? האם העובדים ייהנו מהשינוי שאתם מתכננים? האם יפיקו מכך תועלת? 

יצירת חלל שמעודד רוגע אבל גם שיפור תפוקה

בסופו של דבר, מקום העבודה המודרני הוא פלטפורמה ענקית למותג החברה. המשרד מהווה הוא קורת גג אחת לשירותים העסקיים, החל משיווק דיגיטלי, דרך מכירת מוצרים שונים ועד משאבי אנוש. ניתן להגדיר עיצוב משרד מודרני על פי הנוחות והיתרונות שלו. עיצובים משרדיים מתמקדים כיום ביצירת חללים המעודדים אושר ורוגע, אך גם יעילות תפוקתית בעבודה. הם גם מספקים תחנות עבודה המציעות גמישות, עם מקום לעובדים להתנהל בצורה מניבה ומקצועית.

כללים לעיצוב משרדים מודרני:

  • נוחות: תחנות עבודה, אור טבעי, עקרונות פריסת סביבת עבודה.
  • עיצוב "רגשי": צבעים שמחים כמו אדומים וירוקים יוצרים תחושת שמחה במקום העבודה.
  • יצירתיות: קירות בהירים בעיצובים אמנותיים יכולים לעזור לעובדים למצוא השראה.

עם התרחבות הטכנולוגיה, יותר ויותר אנשים עובדים מרחוק או מחוץ למשרד. עם זאת, חברות עוברות כעת לקראת השקעה בשטחי משרדים. מקום העבודה המודרני כבר אינו מהווה רק הקלדה על מקלדת. אינטראקציה עם עמיתים לעבודה חשובה גם היא. בעידן של היום, יותר ויותר חברות מביאות תקני עיצוב מודרניים למשרדיהם ליצירת סביבת עבודה מהנה ופרודוקטיבית. עם שינוי זה, יהיה כדאי לשקול כמה קווים מנחים בעת עיצוב שטח המשרד המודרני שלך:

1) איזון בין רשמיות לאי פורמליות בעיצוב המשרד. 

2) שמרו על תכנית עיצוב פתוח כדי להקל על אינטראקציות בין מחלקות שונות 

3) צרו אזורי ישיבה נוחים התומכים בשיתוף פעולה 

4) השתמשו באור טבעי כדי למקסם את התפוקה.

5) השתמשו בצמחייה טבעית (חיה) או מלאכותית כדי ליצור אווירת עיצוב פנים מודרני במשרד. 

6) צרו פינות אכילה במשרד שנועדו לייצר אינטראקציות ושיתופי פעולה במהלך ההפסקות של העובדים. 

עיצוב משרדים מודרני – מה חשוב לדעת? 

עיצוב משרדים מעולם לא היה כל כך מסובך, וגם בימינו הוא לא ממש מורכב. יתכן שאתם תוהים באילו עצות להשתמש כדי ליצור את שטח המשרד המושלם. אז ככה, הכללים שציינו כאן בשורות למעלה, הם מהותיים. אז בואו נרחיב לגביהם, וגם נדבר על מספר כללים נוספים בעיצוב משרדים מודרני. 

  • כלל 1: שמרו את המשרד פתוח

פתחו את המשרד שלכם ותנו לצוות שלכם מקום לעשות את העבודה הטובה ביותר שלהם. אם אתם רוצים לשמור אותו סגור, לפחות וודאו שאין קירות זכוכית המפרידים בינם לבין העולם החיצון, מה שעלול להוביל לרמות פריון נמוכות יותר אצל העובדים. 

  • כלל 2: צרו מוקד מעניין במשרד – קח השראה ממשרדים אחרים, מתמונות באינטרנט הפכו את המשרד למוקד של עיצוב פנים מודרני וחדשני. הדבר החשוב ביותר במשרד הוא העיצוב. זה יכול להיות ההבדל בין סביבה יצירתית ולא פרודוקטיבית, או סביבה יצרנית וחסרת השראה.

עיצוב משרד פתוח עם צימחיה

במה כדאי להתחיל כאשר רוצים לעצב את המשרד? 

– הקפידו לקבל שפע של תאורה טבעית לאורך כל היום באמצעות חלונות גדולים.

– כדאי לשקול לשלב יצירות אמנות, מכיוון שהן יגביר את מעורבות העובדים ואת רמות היצירתיות המשרדיות. 

– שמרו על החלל פתוח ומאוורר ליצירת אווירה יצירתית יותר.

– יצירת מרחב עבודה ברור כנגד מרחב חברתי ברור. 

לאחר שלבים אלו, יהיה לכם קל יותר ליצור עיצוב פנים מודרני במשרדכם. ואם אתם צריכים סיוע נוסף, כמובן שיהיה כדאי לקבל סיוע של מעצב פנים למשרדים, מעצבי משרדים, מעצבת פנים למשרד וכו'. עם סיוע של אנשי מקצוע בתחום של עיצוב משרדים בעיצוב מודרני, יהיה לכם גם קל יותר לתכנן נכון את התקציב עבור הפרויקט. 

רחוב שטריקר 4
תל אביב-יפו 62006
ישראל

> טלפון: 972-3-6054448 
> פקס: 972-3-6048006 
> דוא"ל: office@grynhaus.co.il 

דילוג לתוכן