איך למצוא משרד אדריכלים מומלץ בתל אביב?

אזור המרכז, ותל אביב בפרט, גדושים במשרדי אדריכלים ועיצוב פנים. לכל משרד אופי ייחודי, וקו מנחה שגם מגדיר מלכתחילה את אופי הפרויקטים בהם הוא יהיה מעורב.
בתקופת הזמן הנוכחית, משרדי אדריכלים רבים בתל אביב מתמקדים בעיצוב ובשדרוג של משרדי היי טק, ביו – טק, משרדי עריכת דין, וכמובן גם בנייני מגורים פרטיים.

עקב המגוון הגדול של משרדי האדריכלים באזור המרכז, לעיתים הבחירה של המשרד המתאים ביותר עבור הפרויקט שלכם עשויה להיות קשה. כדי למצוא משרד אדריכלים מומלץ בתל אביב שיוכל לתת מענה יסודי וללוות אתכם במהלך התכנון וההקמה של פרויקטים מורכבים, עליכם להשקיע זמן ומחשבה בתהליך הבחירה הראשוני.
המדריך הבא נועד כדי לתת לכם את הדגשים החשובים לפני בחירת המשרד.

משרד בתל אביב

משרדי אדריכלים – ניסיון, מקצועיות והקפדה על הפרטים הקטנים

על מנת למצוא משרד אדריכלים מומלץ בתל אביב חשוב לבצע סקר שוק מקיף, ולהתרשם מהרזומה ומפרויקטי העבר של משרד האדריכלים.
הניסיון הוא כנראה האלמנט החשוב ביותר בבואנו לבחור משרד אדריכלים מומלץ. לצידו, חשוב כמובן להתאים את האופי של המשרד למטרות הספציפיות של הפרויקט שלנו. לצורך הדוגמא, עבור משרדי היי טק, חשוב לבחור במשרד אדריכלים  שמתעסק בעיקר עם תכנון ועיצוב של משרדים מודרניים.

משרדי אדריכלים מומלצים מאופיינים במבנה ארגוני מסודר, הכולל אנשי מקצוע מתחומים שונים (עיצוב פנים, אדריכלות, תכנון ערים ועוד אחרים). משרדים אלו מציעים ללקוח חווית שירות כוללת, החל משלבי התכנון הראשוניים והגדרת המטרות והצרכים של הלקוח, ציור הסקיצה הראשונית, ועד הטמעת פתרונות העיצוב והאדריכלות הלכה למעשה.
בסופו של דבר, משרד שמקפיד גם על הפרטים הקטנים (שלכאורה נראים זניחים עבור רובינו), הוא המשרד שיעשה את העבודה האיכותית ביותר שתיתן מענה כולל לצרכים של הלקוח.

כיצד ניתן למצוא משרדי אדריכלים מומלץ באיזור המרכז ותל אביב? ומהם הדגשים עליהם חשוב להקפיד טרם בחירת המשרד שיעזור לכם בתכנון או בעיצוב המשרד החדש שלכם?

עיצוב המשרד

בחירת משרד אדריכלים

מהות הפרויקט – משרדי אדריכלים בתל אביב ובאזור גוש דן נוטים להתעסק עם פרויקטים רבים של תכנון ועיצוב משרדי היי טק, משרדי ביו – טק ומשרדי עורכי דין. לצד אלו, ניתן למנות גם לא מעט פרויקטים של עיצוב פנים ותכנון אדריכלי של בתים פרטיים או רבי קומות מודרניים.

על מנת לבחור במשרד אדריכלים מומלץ בתל אביב, חשוב להתאים את האופי של המשרד למטרות הפרויקט שלכם. אתם רוצים לבחור משרד שידע להכווין אתכם מתחילת הפרויקט ולהעניק למשרד שלכם את האווירה הייחודית שמתאימה לתרבות הארגונית במשרד שלכם או לחילופין לאופי ולאווירה שאתם מעוניינים ליצור בבית.

מקצועיות וניסיון – אין הרבה פרמטרים חשובים יותר שיש לבחון בבואנו לבחור משרד אדריכלים מומלץ. ניסיון העבר של צוות המשרד מרמז לנו גם על המקצועיות שלו. דרך סקירה של פרויקטים שונים אותם ביצע המשרד בעבר תוכלו להיווכח אם אכן הוא מתאים לכם ויוכל להטמיע את פתרונות העיצוב הדרושים בפרויקט הבא שלכם.

ממשק מרובה – משרדים להם יש ממשקים מרובים עם בעלי מקצוע אחרים (לאו דווקא כאלו שעובדים במשרד) הם בדרך כלל המשרדים המנוסים והמקצועיים יותר.
שיתופי פעולה רבים של המשרד מצביעים על איכות המשרד, ועל העובדה שהוא מתעסק בפרויקטים מגוונים ומורכבים.

סביר להניח שמשרדי אדריכלים בתל אביב שמתמקדים בעיצוב ותכנון של חברות היי טק או בתים פרטיים, יבצעו פרויקטים רבים בשיתוף פעולה צמוד עם מתכנני ערים, מתכנני גינות, מעצבי מטבחים ואנשי מקצוע מוסמכים אחרים.

פרקטיות – כיום, עיצוב משרדים אינו מתמקד רק בנראות או בהיבטים האסתטיים של הפרויקט. למעשה, בכל פרויקט של עיצוב בית או משרד יש להתמקד גם בהיבטים הפרקטים ובנוחיות של העובדים במשרד או בני הבית.

משרדי אדריכלים מומלצים בתל אביב הם אלו שלא קפאו על השמרים, ומתאימים עצמם כל הזמן למגמות המשתנות בעולם עיצוב הפנים. רצוי לבחור משרד שיודע לשלב בין האלמנטים העיצוביים ובין ההיבטים הפרקטיים של הפרויקט – בחירת ריהוט ארגונומי למשרד, בחירת פתרונות אקוסטיים מתאימים, יצירת הפרדה בין העובדים במשרד, הקפדה על יצירת אווירה מרגיעה ונינוחה בתוך החלל הפנימי ושאר המרכיבים שהופכים את החלל לא רק ליצירת אמנות, אלא גם למקום עבודה פרודוקטיבי ופרקטי.

הקפדה על נהלים: אי אפשר שלא להתייחס לפרמטר הקריטי הזה, שעלול למנוע מכם אי נעימויות מיותרות ובמקרים חמורים יותר אף כניסה לעולמות פליליים.
הקפידו לבחור במשרדי אדריכלים אמינים, שעובדים בתיאום מלא עם רשויות החוק, העירייה ומשרדי התכנון העירוניים והממשלתיים.

משרדים אלו מעסיקים אך ורק אנשי מקצוע שעברו את ההסמכה הנדרשת על מנת להשתלב בעולם העיצוב והתכנון.
בין היתר, מומת לבדוק כי אכן משרד האדריכלים עובד לפי חוקי ההתחדשות העירונית – תמ"א 38-2, הוא מגיש את כל האישורים והטפסים הנדרשים לרשויות העירוניות המבצעות, בבעלותו רישיון לבצע את הפרויקט וכן הלאה.

רחוב שטריקר 4
תל אביב-יפו 62006
ישראל

> טלפון: 972-3-6054448 
> פקס: 972-3-6048006 
> דוא"ל: office@grynhaus.co.il 

דילוג לתוכן