המשרד המודרני

המשרד המודרני

עיצוב פנים למשרד

דגשים מרכזיים במשרד מודרני

כאשר בוחרים סגנון עיצוב כזה או אחר לסביבת המשרד, חשוב לשקול כמה נקודות מרכזיות כגון: אופן חלוקת החלל, תשתיות המשרד הקיימות אל מול אילו הנדרשות להקמה, תכנון מערכות התאורה וניצול האור הטבעי במהלך שעות היום ופרמטרים נוספים שהבולט והמרכזי שבהם קשור למסר אותו אתם רוצים להעביר לקהל לקוחותיכם באמצעות סגנון העיצוב.

במשרדים בהם עיקר העיסוק קשור לתחומים טכנולוגיים מתקדמים, האווירה הנדרשת (ברוב המקרים) היא סביבת עבודה צעירה ודינמית המשלבת בתוכה גאדג'טים ופתרונות טכנולוגיים שונים הקשורים לרווחת העובדים, ואילו בסביבת עבודה בה עיקר העיסוק קשור לתחומי שירות כגון: עריכת דין, ראיית חשבון וכדומה, האווירה הנדרשת היא יוקרתית עם שילוב אלמנטים "חמים" המשדרים אמינות ונינוחות.

בנוסף נהוג לשלב בעיצוב כללי גם אלמנטים השואבים את השראתם מהשפה הפרסומית של המותג, בין אם מדובר בבחירת צבעים שולטים התואמים את צבעי המותג ובין אם מדובר בהתקנת שלטי פנים מעוצבים המשלבים בתוכם את שם הפירמה וסמל המותג (לוגו).

 רווחת העובדים

רווחת העובדים והלקוחות הפוקדים את המשרד היא חשובה ביותר.
מחקרים שונים בתחום העבודה מוכיחים כי סביבת העבודה משפיעה באופן ישיר על האפקטיביות והמוטיבציה של העובדים.

כאשר מדברים על רווחת העובדים במסגרת הליכי עיצוב פנים של המשרד,
מדברים בין היתר על הצבת מערכות ריהוט ארגונומי, הקפדה יתרה על סביבת עבודה מוארת, שילוב אלמנטים ביתיים כגון: ספות ישיבה, תמונות קיר, מראות וכדומה.

מכיוון שיום העבודה המודרני מחייב את מרבית העובדים לשהות בסביבת המשרד
במשך שעות רבות מהיום, חשוב לדאוג לחללי נוחות מאובזרים כגון: מטבחון, פינת קפה,
פינת ישיבה נוחה עם או בלי מסך טלוויזיה וכדומה.

דגשים נוספים הנלווים להליך העיצובי של פנים המשרד, מחייבים התייחסות לפרמטרים כגון: מספר העובדים הקבוע במשרד, משך שעות העבודה, תדירות השימוש בחדר הישיבות, נחיצותו של מטבחון משרדי והיבטים נוספים הקשורים לאווירה אותה אתם מעוניינים ליצור ולשדר בשטח המשרד

שלבים מרכזיים בתכנון משרד

יש 4 שלבים עיקריים בתכנון המשרד. השלב הראשון הינו הכרת הלקוח ותכנון קונספטואלי למשרדים החדשים. השלב השני ורק לאחר שהלקוח מאשר את המערך התכנוני הוא שלב של תכנון סופי שבו מתייחסים גם לחלק העיצובי ולנראות. חלק שלישי כולל תוכניות עבודה מפורטות שיש בהן שילוב של תוכניות היועצים. החלק האחרון הוא ביצוע הפרויקט ומסירה ללקוח. משרדנו מלווה את הלקוח לאורך כל השלבים על-ידי צוות יעודי המטפל בלקוח. נשמח לפרט יותר על שלבי התכנון והביצוע בהצגה יחודית ויעודית לפרויקט שלך.

עיצוב פנים

בלא מעט משרדים, נהוג להציב דלפקי קבלה המשמשים כמבואות נפרדים בין שטח החוץ לפנים. במקרים אלו, מומלץ להתייחס לדלפקי הקבלה כמעין "חלונות ראווה" משרדיים המשמשים לצרכי יצירת עניין בקרב לקוחות המשרד בנוגע לסגנון העיצובי של המשרד.
במשרדים בהם קיימות פינות המתנה בצמוד לדלפקי הקבלה, חשוב לייצר אווירה ניחוחה ומרגיעה אשר תאפשר לקהל הלקוחות להמתין בסבלנות לתורם.

אנחנו בטוחים שהמידע הרב יעזור לכם בבואכם לתכנן את המשרד החדש ויפתח חלון לעולם התכנון, למידע נוסף מוזמנים ליצור קשר עוד היום

רחוב שטריקר 4
תל אביב-יפו 62006
ישראל

> טלפון: 972-3-6054448 
> פקס: 972-3-6048006 
> דוא"ל: office@grynhaus.co.il 

דילוג לתוכן